Tarcza Antykryzysowa Koronawirus Decyzje podatkowe 2020 Bezpłatne komunikaty Lubuska Unia Światłowodowa Użytkowanie wieczyste Odbiór odpadów gabarytowych Kursy dla seniorów Audio przewodnik

Tarcza Antykryzysowa

Dowiedz się jaką pomoc przygotował dla Ciebie i twojej firmy Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Koronawirus

Zapoznaj się z informacjami rządu na temat koronawirusa.

Decyzje podatkowe 2020

Dlaczego każdy współwłaściciel dostaje osobną decyzję?

Bezpłatne komunikaty

Zainstaluj darmową aplikację i bądź na bieżąco z ważnymi informacjami. Kliknij na baner aby uzyskać więcej informacji.

Lubuska Unia Światłowodowa

Zobacz na jakiem etapie są prace instalatorskie w naszej gminie w ramach Programu Polska Cyfrowa.

Użytkowanie wieczyste

Informacja w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności.

Odbiór odpadów gabarytowych

Terminy wywozów odpadów gabarytowych z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie - kliknij na grafikę, aby zobaczyć harmonogram.

Kursy dla seniorów

Kursy dla osób 65+ z obsługi nowych technologii. Więcej informacji po kliknięciu na baner.

Audio przewodnik

Od teraz możesz samodzielnie zwiedzać miasto. Skorzystaj z darmowego audio przewodnika po najciekawszych miejscach w Strzelcach Krajeńskich
PL EN DE

Jak postępować w czasie pandemii?

2020-04-22

Jak postępować w czasie pandemii? Jak załatwić sprawę w strzeleckim urzędzie?



Aktualne informacje i zalecenia na temat koronawirusa oraz postępowania w czasie pandemii, znajdują się na rządowej stronie internetowej pod adresem www.gov.pl/web/koronawirus


grafika: www.gov.pl/web/koronawirus



Obsługa klientów Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich 
w związku z epidemią koronawirusa



Szanowni Państwo,

w związku z zagrożeniem epidemiologicznym, a także troską o zdrowie i bezpieczeństwo, Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich czasowo zmienił model swojego funkcjonowania - ograniczył bezpośrednią obsługę klientów.

Wszystkie dokumenty kierowane do Miejskiego Urzędu Miejskiego należy składać:
 
  • w przypadku, gdy wymagany jest podpis za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
  • za pośrednictwem operatora pocztowego - decyduje data wpływu do Urzędu,
  • w przypadku gdy nie jest wymagany podpis – za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: urzad@strzelce.pl 
  • w formie papierowej – dokumenty można pozostawić w miejscu wyznaczonym przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miejskiego od godz. 7.30 do 15.30 (dokumenty pozostawiane są bez możliwości potwierdzenia).
Pozostałe sprawy będące w zakresie kompetencji Urzędu Miejskiego załatwiane będą poprzez kontakt telefoniczny lub osobistą obsługę w drzwiach Urzędu.

W przypadku wątpliwości prosimy kontaktować się telefonicznie lub e-mailowo z Miejskim Urzędem w Strzelcach Krajeńskich : tel. 95 763 11 30, e-mail: urzad@strzelce.pl 

Burmistrz Strzelec Krajeńskich
   Mateusz Feder


« Powrót