1. Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy (tablicy informacyjnej) na terenie lub obiekcie stanowiącym własność gminy – w załączeniu,
- projekt zawierający:
- wizualizację reklamy w terenie lub szkic obiektu z umiejscowieniem reklamy,
- projekt reklamy z uwzględnieniem kształtu, kolorystyki i wymiarów wraz z konstrukcją,
- rodzaj materiału, z którego wykonana jest reklama.
- zgoda Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na umieszczenie reklamy – w przypadku obiektów lub terenów objętych ochroną konserwatorską, jako załącznik do wniosku.
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z KRS,
- kserokopia potwierdzenia przyjęcia przez Starostę Strzelecko-Drezdeneckiego zgłoszenia robót budowlanych związanych z instalowaniem tablicy reklamowej wolno stojącej trwale związanej z gruntem wraz z oświadczeniem Właściciela reklamy o braku sprzeciwu organu do wykonywania robót.
2. Opłaty:
- zwolnienie z opłaty skarbowej na podstawie części III pkt 44 ppkt 9 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.
3. Termin załatwienia:
- do 30 dni od dnia złożenia wniosku (art. 35 § 3 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego)
4. Osoba odpowiedzialna:
- inspektor ds. gospodarki komunalnej
5. Tryb odwoławczy:
- brak
6. Uwagi:
- Zgoda na umieszczenie reklamy następuje poprzez zawarcie umowy cywilno-prawnej.
Podstawa prawna: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j.: Dz. U.z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), Zarządzenie Nr 0050.18.2016 Burmistrza Strzelec Krajeńskich z dnia 15 lutego 2016 r. w sprawie zasad umieszczania reklam, lokalizowania wesołych miasteczek i cyrków na gruntach lub obiektach stanowiących własność Gminy Strzelce Krajeńskie oraz pobierania z tego tytułu opłat.