Audio przewodnik Bezpłatne sms-y Lubuska Unia Światłowodowa

Audio przewodnik

Od teraz możesz samodzielnie zwiedzać miasto. Skorzystaj z darmowego audio przewodnika po najciekawszych miejscach w Strzelcach Krajeńskich

Bezpłatne sms-y

Bezpłatne informacje o awariach prądu, przerwach w dostawie wody i innych ważnych wydarzeniach na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie

Lubuska Unia Światłowodowa

Zadbaj, aby Twój dom został bezpłatnie podłączony do najszybszej sieci światłowodowej. Wystarczą 3 kroki: 1. Wejdź na stronę http://uniaswiatlowodowa.pl/dla_mieszkancow lub odwiedź Urząd Gminu i Punkt Informacji Turystycznej 2.
PL EN DE
Twój kontakt w ważnej sprawie - kontakt@strzelce.pl

Numeracja porządkowa nieruchomości

Ustalenie numeru porządkowego budynku

1. Wymagane dokumenty:

§ wniosek o ustalenie numeru porządkowego,

§ załączniki:

a) kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu*, na której kolorem wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku,

b) potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł za ustalenie numeru porządkowego budynku.

* właściwe podkreślić

 

2. Opłaty: 

§ Opłata skarbowa w wysokości 17 zł – wpłacana na konto w Lubusko-Wielkopolskim Banku Spółdzielczym O/Strzelce Krajeńskie nr 28836200050399181920000010 za nadanie numeru porządkowego nieruchomości

§ Dowód potwierdzający uiszczenie opłaty skarbowej należy dołączyć do składanego wniosku.

Podstawa prawna: załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 ze zm. ).

3. Termin odpowiedzi:

§ do 30 dni od dnia złożenia wniosku (art. 35 § 3 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego).

4. Osoba odpowiedzialna: inspektor ds. gospodarki mieszkaniowej i komunalnej
(tel. 957636336)

5. Tryb odwoławczy: brak

6. Uwagi:

§ Odbiór zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku może nastąpić osobiście przez wnioskodawcę lub za pośrednictwem poczty

§ O formie odbioru decyduje wnioskodawca

Podstawa prawna: art. 47a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne
i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 ze zm.)

Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125) 

Załączone pliki