Bezpłatne sms-y

Bezpłatne sms-y

Bezpłatne informacje o awariach prądu, przerwach w dostawie wody i innych ważnych wydarzeniach na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie
PL EN DE
Twój kontakt w ważnej sprawie - kontakt@strzelce.pl

Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z pobytu stałego

Podstawa prawna: art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.)


I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. "Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego" 

    pobierz wniosek


2. Do wglądu:

  • dowód osobisty

  • dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego

  • dokumenty na poparcie wniosku (wyrok sądu orzekający eksmisję , protokół z egzekucji komorniczej , wyrok sądu orzekający rozwiązanie związku małżeńskiego i postanowienie o podziale wspólnego majątku lub inne)

II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:


  • za wydanie decyzji administracyjnej - 10,00 zł

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY :
Do 180 dni - w sprawach, w których wymagane jest powołanie przez sąd przedstawiciela. W pozostałych sprawach - do 120 dni


IV. JEDNOSTKA ODPOWIEZDZIALNA:
Kierownik  USC , tel. 095 7636310 lub 7636305, 7636304.


V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję . Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.


VI. UWAGI:

1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii, delegaturze wydziału lub sekretariacie wydziału (biura) prowadzącego sprawę.